Saturday, August 22, 2015

Rezervatia de zimbri de la Hateg

Nu aveam cine stie ce asteptari cu privire la rezervatie. Adica te duci intr-o padure si vezi 6 zimbri. Care seamana cu niste bizoni, ca de fapt sunt un neam de bizoni. Si doar am mai vazut bizoni. De cele mai multe ori in trafic, dar si pe la diverse zoo. Ei bine... asteptarile nu mi-au fost inselate. :)

Cam exact asta e toata experienta. La 3 km de Hateg (inspre Simeria), dupa ce mergi ceva si prin padurea Silvut pe drum lat cat o banda jumate, ajungi la parcare. Se plateste la cabana din curte: 6 lei adultii, 4 lei copiii. La intrare scrie ca programul e pana la ora 18:00 dar noi am ajuns dupa si inca se intra. Am inteles ca se poate vizita pana pe la ora 20:00.

Dupa ce ai platit te asteapta o plimbarica prin padure, de vreo 10-15 min.


Si abia apoi dai cu nasul de... garduri inalte in spatele carora abia se zaresc zimbrii. Ceea ce mi s-a parut destul de frustrant e ca nu ai un loc/pozitie buna de observare. Sunt garduri inalte de jus imprejur in fata carora e un sant. E un singur punct unde e un gard de sarma unde mai poti sa vezi cate ceva.



Sau tocmai in partea cealalta a tarcului, unde au mancare, dar unde e prea departe pentru poze. Poate e special gandit sa nu se streseze zimbrii. Dar amenajarea in sine e cam neingrijita, asa mi s-a parut.



Dar na, sa fie zimbrii sanatosi si fericiti si sa se inmulteasca si poate sa primeasca niste fonduri europene sa se mai schimbe ceva in bine! Zic!



Daca v-a placut acest post, v-ar putea interesa si alte alte obiective din Tara Hategului.

No comments:

Post a Comment