Saturday, November 15, 2014

Malta

Facand putina ordine in calculator am dat de aventuri neimpartasite, asa ca iata cum, patru ani mai tarziu, incerc sa imi amintesc de Malta vizitata in noiembrie 2014.

Tin minte prima impresie, venind de la aeroport: ce loc diferit, ce zona arida, ce de cactusi, ce cladiri frumoase de piatra alba, hei uite un parc, wow au curse de cai, da de ce, pai stai ca au fost colonie britanica, aha de aia conduc pe stanga, da ce cactus inalt, uite marea, ce de barcute elegante, ooo aicea stam, ce panorama perfecta de la balcon.

Am stat la Sliema Marina Hotel si aveam  foarte aproape statie de feribot pana la Valetta (ieftin si rapid). Tot aproape de hotel am avut si fantani de balaceala, iar in cealalta parte un loc de joaca foarte dragut. De altfel sunt locuri de joaca cam peste tot pe malul apei.







Am vizitat cate ceva important din fiecare colt al Maltei, mai putin Gozo. Desi am stat 7 zile, nu poti ajunge peste tot cu un copil de nici 2 ani la bord.

Ne-au placut mult:
Mdina, un oras vechi de piatra, cu stradute inguste si serpuitoare.
















Casa Rocca Piccola, un palat de secol 16 inca locuit, Valetta.







Templele megalitice de la Tarxien, aprox 3150 i. Hr., declarate monument UNESCO





San Anton Gardens, o oaza neasteptata de verde.















Acvariul si parcul din fata.





Muzeul de masini clasice



Grota Albastra



Lascaris War Rooms, un complex de tuneluri si sali care au adapostit Departamentul de Razboi ce a aparat insula in al II-lea razboi mondial.











Si alte locuri frumoase din Valetta si imprejurimi:














No comments:

Post a Comment